O mnie słów kilka   

Witam wszystkie osoby odwiedzające mojego bloga należy wam się chyba abym się wreszcie przedstawił. A, więc zaczynając jestem Adrian Kowalik i mieszkam w bardzo małej miejscowości na południu Polski. Mam 27 lat i na razie prowadzę samotne życie.

Pracuje jako webmaster tworząc różne strony i inne aplikacje pod kątem reklamy, która bardzo często pojawia się na tworzonych przeze mnie stronach. Robię też billboardy i inne hasła reklamowe. Dlatego z reklamą mam styczność, na co dzień nie jest to, więc przypadek, że właśnie zajmuje się takimi rzeczami po prostu to lubię i od dzieciństwa miałem największą styczność z komputerami dlatego wybranie własnej drogi zawodowej nie było dla mnie większym problemem.

 

Wierze, że przyszłość stoi dla mnie pod dobrym znakiem dlatego staram się samorealizować w tym wszystkim to dla mnie naprawdę jeden z ważniejszych kroków do przodu

http://pl.wikipedia.org/wiki/Dom_mediowy

Leave a comment